fredag 18 februari 2011

bokat och klart; Genova!

tåg, matchbiljetter och hotell är nu bokat inför min och andreas lilla resa till
Genova i helgen. vädret ska enligt internet vara helt okej - snöfritt, tack och lov, men möjligen lite regn. det ska bli mycket spännande att se Genova!


imorgon bitti väntar oss en 5 timmar lång tågresa norrut för att komma till staden som ligger mellan havet och bergen. Genova blev 2004 utsett till Europas kulturhuvudstad, och denna gången ska vi väl kunna få med lite sightseeing i staden också. vi kommer att komma fram till Genova vid 13-tiden imorgon och det enda vi har inplanerat är matchen på söndag eftermiddag samt hemfärd senare på kvällen.
håll tummarna för att denna resa blir lite behagligare och att vädret håller sig i styr!

från vår förra tågresa =)

idag blev det att kickstarta igång dagen då den började med en rejäl smäll på näsan.. skulle få en god morgon-puss av andreas men jag var lite klumpig sådär på morgonkvisten och det råkade bli en dansk skalle istället =) haha. det var i alla fall ett väldigt effektivt sätt att vakna på, för jag blev klarvaken på en sekund, vilket i sin tur har gjort att mitt livs första 'tenta' är färdigskriven redan. så, tack för den andreas! ;)

på återseende efter helgen, förhoppningsvis med massa fina bilder! =) kram på er och trevlig helg!

2 kommentarer:

Robin Vestgärds sa...

Fyfan va skönt de ska bli att få lite lugn och ro här hemma ;)

Pernillan snorinejta sa...

Va roligt och göra utflykter ! Med frisk luft så att säga :) jag ligger i sängen med tre stinkande människor . Om man hår ut i rummet och kommer tillbaks är de ju fan inte okej lukt. Men över till mallan , ha en jätte bra helg ! Hälsa grabbarna och snart kommer ju vår kusin :) Ebba tror att de är en tjej för att den inte ploppar ut. Jag tror att de är Malte som ligger och gror :) hare super bäste mallan !! <3