fredag 4 februari 2011

friday i'm in love

ciao a tutti!
fredag, och vilken härlig dag! 16 grader och strålande solsken har vi, såå skönt! jag och andreas - pojkvän, PT och italienskalärare har varit ute och sprungit 8 km! sjukt jobbigt - jag var död efter springturen, men efter en dusch och lite lunch så känner jag mig som människa igen =)

några bilder från igår, jag och andreas tog en sväng förbi Castel Sant'Angelo, som ligger alldeles vid hans skola.

 




vi ska snart bege oss till vår Supermercato och handla.. efter det har vi inte bestämt något, jag ska lägga in ett förslag om att äta ute. kanske på favoritrestaurangen Leoncino =) det blir nog lite festligheter ikväll - Pernilla fyller 20 år idag! det firas självklart fast vi är på olika platser!

malin och pernilla, -93!

2 kommentarer:

Anonym sa...

oj oj 8km, det var det värsta! bra jobbat!

Pernilla sa...

hohoh ! Vi måste fira tillsammans också! <3