torsdag 3 februari 2011

bloggtorka

dåligt med inlägg senaste dagarna ja..

vi tinade upp oss efter Bologna-resan med att strosa runt på stan måndag och tisdag. förutom det så har dagarna för mig bestått av plugg - vilket gjorde så att jag missade Roma - Brescia igår. jag skulle ha italienskalektion mellan 17 och 20 så jag beställde ingen biljett till matchen. "lektionen", där lärarens mikrofon inte fungerade så vi bara hörde henne i tio minuter, höll bara på till 17.30. jag hade alltså hunnit gå på matchen. tråkigheter, men.. jag lär mig i alla fall ett nytt språk! det var inte bra för Roma heller att jag var borta, för alla matcher jag har varit där har dom vunnit, därför blev det bara 1-1 igår ;)


helgens väder kompenserar i alla fall den missade matchen =) får se om vi stannar i Rom hela helgen eller om det bär i väg någon annanstans..

Inga kommentarer: