torsdag 28 april 2011

varken stjärna eller frälst

påsken har kommit och gått, och även förkylningarna. både andreas och robin vaknade upp sjuka på långfredagen och jag var den enda som var pigg. på påskaftonen pallrade jag och andreas oss i alla fall upp och mot stadion för att se Roma spela, och det var min 15:e Roma-match live.. :) robin var kvar hemma i lägenheten med feber och det resulterade i ett väldigt stillsamt påskfirande som avslutades med lite kortspel, och inte alls något festade som vi hade tänkt oss..

mycket fin torsdag idag, pysslar runt med diverse småsaker, lyssnar på bra musik och ska snart ta mig till tvätterian. hade för övrigt min sista italienskalektion igår och inväntar nu tentan som jag ska göra i mitten av maj. men först är det sista april och det ska bli trevligt, får ta igen det förlorade påskfirandet då :)

a presto..!

1 kommentar:

Galleri Hönshuset sa...

Ha en underbar kväll ikväll =)

Kram från Sölbo =)