torsdag 24 februari 2011

det senaste..

det har varit en ganska händelserik vecka för mig hittills. inte just på plats i Rom, men hemma i Sverige hos mina nära och kära. natten till tisdag fick jag ett sms om att Malte äntligen har kommit till världen! Malte är min yngsta kusin och min fasters tredje barn. så roligt! =) jag hoppas han blir glad över presenten jag skickat..

gårdagen bestod däremot att tråkiga nyheter. mamma ringde och berättade att Trulsa har gått bort. min älskade lilla vän som har funnits i mitt liv sedan jag var två år.. drygt 17 år blev hon.. jag kommer sakna henne så mycket.
requiescat in pace..

men livet går vidare trots tråkigheter och det kommer hända mycket roliga saker framöver.. mitt och andreas interrailkort går ut på lördag och vi har en resdag kvar, så vi är 'tvungna' att åka på ännu en liten tripp till helgen. jag berättar mer när vi bokat. nästa helg vankas även besök om allt går som planerat, jag hoppas det!

3 kommentarer:

johanna sa...

älskade kattskrälle<3 sov gott.

Mamma sa...

Fint kort på Trulsa, kram mor

Linen sa...

trulsa <3