torsdag 10 februari 2011

giovedi

igår gick jag och Andreas och mötte upp en kompis till honom, Antonio - som för övrigt är förlovad med min tremänning Matilda =) killarna såg ut att trivas i varandras sällskap och pratade fotboll största delen av tiden. man undrar om dom aldrig får nog av att prata om fotboll, men nej det får dom inte =) men det gör mig inget. Antonio är (trots att han hejar på Napoli) en mycket trevlig och jordnära kille som hade intressanta saker att berätta om Italien. han var i Rom för att köpa biljett till matchen på lördag, Roma - Napoli eller Andreas - Antonio kanske det blir.


idag ska jag sätta mina sambos i arbete - städning av lägenheten så det är fint när vi får besök i helgen =) ikväll ska vi även gå ut på date, typ. berättar mer när vi har varit där.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Senti che puzza scappano li cani!
Stanno arrivando i napoletani!
Oh colerosi, terremotati!
Con il sapone non vi siete mai lavati!
Napoli merda, Napoli colera
Sei la vergogna dell’Italia intera
Napoletano sporco africano
Stai pur sicuro prima o poi ti accoltelliamo!

Avd. 18-gräns!

Robin Vestgärds sa...

MALIN! Nu har vi städat i snart 24 timmar! Får vi nån paus snart!? Städhitler =(