torsdag 3 mars 2011

det har varit en lugn vecka och vi har pysslat med diverse småsaker.. plugg, tvätt och storstädning av lägenheten har vi tagit tag i. igår tog jag även fram kocken i mig och tillagade en linsgryta! killarna såg en aning skeptiska ut, men jag hade tänkt för mig själv redan innan att det bästa betyget är att de överhuvudtaget smakar på det.. det gjorde dom, och sa till och med att det var gott!

efter dagens middag, salsicca och potatis, hade vi lyxat till det med en efterrätt - färska jordgubbar! inte helt fel såhär i mars månad.

imorgon är det redan fredag igen. tiden går så otroligt fort här att det nästan är läskigt.. det känns som det är helg hela tiden! den här helgen kommer att bli fantastiskt rolig när jag äntligen får träffa min bästa vän igen! Victoria kommer hit och spenderar helgen med oss =)

Inga kommentarer: